Compress ecdysterone
Nutrend COMPRESS ECDYSTERONE 120 kapslí, aktivátor svalového růstu
Unikátní produkt pro podporu dlouhodobého anabolického stavu.
  
Compress Brutus


Nabudí váš organismus, ať už vás čeká tvrdý trénink, nebo psychicky náročný den např. dlouhá cesta autem.

  
Compress Fever
Doporučujeme
Spalovač tuků s absolutně nejvyšším účinkem, jakého je možné při použití povolených funkčních látek dosáhnout

  
 :: Posilování ::..
Posilování

Proč posilovat:

Převážná většina mužů cvičí ve fitness centrech kvůli svému zdraví a vzhledu. Víme, že dobře vypadat, pro nás znamená mít ke svému tělu pozitivní vztah. Souvisí to s dobrým zdravím a životním stylem.

Dobře vypadat znamená být přitažlivější a zajímavější pro druhé pohlaví a být spokojený sám se sebou. Návštěvy fitness umožňuje setkávat se s jinými lidmi a odpočinout si od běžných denních starostí.



Co je na posilování zdravého:

Člověk hledá podvědomě činnosti, které mu po fyzickém výkonu pomáhají cítit příjemné unavení.
Zdrojem tohoto pocitu a nálady jsou endorfiny, které se do těla vyplavují. Také se po něm rychleji obnovují síly, zrychluje se látková výměna a regenerace.

Začátky posilování:


Chyby, kterých se dopustíme na začátku posilování se špatně odstraňují.

Prv
ní co je vhodné, posilovat tělo od centra (což je svalstvo kolem páteře, svaly rotující s páteří) směrem ke končetinám tedy ramena a poté paže.

Jaký zvolit postup při posilování:

1/ Svalstvo kolem páteře
2/ Rotátory páteře se šikmými břišními svaly 

3/ Břicho a hýždě
4/ Mezilopatkové svaly
5/ Ramena
6/ Držení hlavy
7/ Paže

Svalová síla:


je základní pohybovou schopností, rozumíme tím sílu potřebnou k natažení svalu při zvedání břemene.

Rozložení svalstva:

Víme, že z celkové tělesné hmotnosti připadá na svalstvo asi 40%. Z toho rozložení je 56% svalstva na dolních končetinách, 28% na horních končetinách a zbytek asi 16 % na trupu a na hlavě. Ženy mají v průměru asi 2/3 síly mužů. Svalstvo tvoří 33% tělesné hmotnosti.  Ženy mají tendenci k rychlému nárůstu síly i svalové hmoty na stehnech a hýždích a tak nejvíce se přibližují mužům objemem svalstva na dolních končetinách.

U dětí se síla rozvijí do 10 let, poté se u chlapců zvyšuje rychleji, maxima dosahuje mezi 20-30 lety. Poté svalová síla pozvolna klesá.

Velikost zatížení svalstva:

 Při zatížení svalstva mezi 20-30% maximální svalové síly se udržuje svalová síla na stále stejné úrovni.

Zatížení mezi 30-45% maximální svalové síly zvyšuje zvolna trénovanost.

Při zatížení roné 45% dochází k přírůstku maximální síly, toto platí pro jednotlivý sval.

Posilováním se zapojením více svalových skupin najednou pro zajištění přírustku síly se zatížení zvyšuje na 70-90% maximální svalové síly.

Pro dynamickou sílu rozvineme v rychlosti, velkým zatížením mezi 70-80% max.sv.síly

Pro vytrvalostní sílu v rychlosti se středním zatížením 50-60%, nebo s nízkým zatížením 30-40% max.sv.síly

Kromě velikosti zatížení záleží také na počtu opakování, tempu cvičení, délce přestávky.


Počet opakování a sérii cviků:

Počet opakování se řídí velikostí zatížení a dle velikosti svalové skupiny.

Velké svalové skupiny vyžadují větší počet opakování než malé svalové skupiny.

Posilujeme v sériích při intervalovém způsobu tréninku.

Při maximálním zatížení tedy užitím (100% maximální svalové síly) – opakujeme pohyb  1x

Při zatížení 90% max.svalové síly je opakování cviku  2-3x v 1 serii

Při 70-80% zatížení je opakování 5-10x v 1 sérii

Při středním zatížení 50-60% opakování se pohybuje  mezi  15-25x

Při vytrvalostním tréninku se opakování zvyšuje na 30x a více.


Frekvence posilování:

Kromě obecných pravidel záleží na individuálních dispozicích, temperamentu, pokročilostí, výkonností.

Při tréninku:

1x za týden je přírůstek síly v poměru 40 % jako každodenním tréninku.

Optimální je každodenní trénink. Při vícečetném denním cvičení je přírůstek síly nepatrný.


Metody posilování:

Izometrická:

základem je svalový stah, mění se napětí svalu, ale nemění se délka, tedy neprojevuje se pohybem. Třeba tahem, tlakem, proti pevné překážce, se kterou nelze pohnout.

1/ Doba výdže je 6-9 s .

2/ Opakování v 1-3 sérii za sebou.


Přestávky při tréninku:

1/ mezi cviky 3-5 s

2/ mezi sériemi 10-60 s

3/ celková doba tréninku je do 30 min.

Výhoda: je nenáročnost na vybavení lze provádět v domácím prostředí.


Izotonická:

Zaměřena na rozvoj síly s maximální rychlostí. Velikost zatížení je mezi středním a velkým .

1/ Opakování 6-8X v jedné sérii, tempo cviku je nejvyšší.


Intermediální:

Pro rozvoj maximální svalové síly.

Metoda vzniká spojením dvou předchozích metod.

Velikost zatížení je velká až maximální.

Opakování 1-5x v jedné sérii, tempo pohybu je pomalé.


Brzdivá:

Pro užití nadmaximálního zatížení 120-160%, tempo pomalé.

Výhody velikost vzbuzuje silné růstové podněty, až 6x větší něž při koncentrickém  svalovém stahu.

Metoda je vhodná pro pokročilé cvičence.

Kulturistická:

Zaměřená na harmonický a proporciální rozvoj svalové tkáně a estetický vzhled.

Cvičení s činkami, vlastní hmotností, speciálních strojích i izometrické cvičení.

Může dojít ke zkrácení svalstva omezení výbušné síly, proto je vhodné zapojit aerobní aktivity.


Kruhový:


Rozvijí sílu i celkovou zdatnost. Cviky se provádějí od posílení dolních končetin přes horní končetiny

Břišního a zádového svalstva. Tempo série je přesně vymezeno jako pauzy.Trénink je sestavován z progresivního zvyšování zatížení, provádí maximální počet opakování určitého cviku a z něho se určuje tréninková zátěž. Principem je nezatěžovat stejné svalové skupiny po sobě jdoucích stanovištích.


Metodika posilovacích cvičení:

Důležitá zásada při koncepci posilovacích cvičení je vhodné nejdříve protáhnout svaly zkrácené, a poté posilovat svaly oslabené.

Přístup k posilování:

1/ Které svaly posilovat a naopak protahovat?

2/ Jakým způsobem posilovat svaly s tendencí k oslabení, nebo jak protahovat svaly s tendencí ke zkrácení?

3/ Jaké je pořadí při posilování oslabených svalových skupin.



Při posilování je třeba posilovat svalové skupiny s tendencí k oslabení, je nezbytné jak pro správné držení těla.

1/ Paravertebrální svaly, rotátory páteře a extenzory páteře v hrudním úseku.

2/ Dolní fixátory lopatky, střední a spodní vlákna trapézového svalu, široký sval zádový a přední sval pilový

3/ Vnější rotátory ramenního kloubu- podhřebenový sval

4/ Horní a střední část velkého prsního svalu

5/ Hluboké flexory krku

6/ Břišní svaly

7/ Hýžďové svaly

8/ Přední sval holenní

 

Svalové skupiny s výraznou tendencí ke zkrácení:

1/ Kývač hlavy

2/ Horní fixátory lopatky-zdvihač lopatky a horní část trapézového svalu

3/ Spodní a horní vlákna velkého prsního svalu

4/ Extenzory bederní páteře včetně čtyřhranného svalu bederního

5/ Flexory kyčelního kloubu-bedrokyčelostehní sval, přímý sval stehní, krejčovský sval, napínač stehní povázky

6/ Adduktory kyčelního kloubu

7/ Flexory kolenního kloubu-dvojhlavý sval stehní,sval pološlašitý, sval poloblanitý

8/ Trojhlavý sval lýtkový

9/ Sval hruškovitý


,, Prevencí zdraví to začíná, návštěvou fitness to probíhá, plus je úsilí a pot kde úspěch vyčnívá'' 
|Fitnessplus|
   

  
 
Můj účet

Přihlásit

  
Rychlý kontakt
  
AMIX™MyoCell 5 Phase
Amix MyoCell® 5 Phase 500g Jeden z nejsilnějších all-in-one předtréninkových suplementu
Jeden z nejsilnějších all-in-one předtréninkových suplementu na trhu! 
  
Anabolic Monster Beef
Amix Anabolic Monster Beef 2200g vysoce kvalitní směs bílkovin, sacharidů a exklusivní řada „komplexů

Enzymaticky hydrolyzovaná hovězí bílkovina, je jedna z nejkvalitnějších zdrojů proteinů na trhu.

  
AMIX™ Creatine Monohydrate
Amix Creatine Monohydrate 500 tablet zvyšuje fyzickou výkonnost
Zvyšuje fyzickou výkonnost při po sobě jdoucích krátkodobých intervalech vysoce intenzivního fyzického výkonu.
  
AMIX™Osteo Ultra GelDrink
Amix Osteo Ultra GelDrink 600g pro ochranu a funkci kloubů, chrupavek a kostí.
Účinný rozpustný práškový nápoj pro ochranu a funkci kloubů, chrupavek a kostí.
  
CellZoom® Hardcore 315g
Amix CellZoom Hardcore 315 g

Koncentrovaný před tréninkový suplement s obsahem účinných složek.
  
Amix Cellex Unlimited 520 g
Amix CellEx™ Unlimited 520g speciální předtréninkový produkt.
Více energie a vyšší intenzita během tréninku. Zvyšuje obsah NO efektivnější transport a využití živin a kyslíku ve svalových tkáních

  

Úvodní strana    |    Akce    |    Výprodej    |    Doprava    |    Obchodní podmínky    |    Partneři    |    Posilování   |   Správná výživa    |  Kontakt


Copyright © 2012 FINET Group s.r.o. všechna práva vyhrazena.
 
Rotopedy - kvalitní rotopedy a ergometry od Domafitu.  Posilovací stroje - vše pro posilování: posilovací stroje, lavice a činky pro vybavení domácích, hotelových, klubových, firemních a veřejných posiloven.  Profi-fitness - posilovací stroje Cybex a Tuff Stuff, Značkové originální parfémy skladem a vždy za velmi lákavé ceny.  Chutné fitness recepty na těchto stránkách vám určitě pomohou. ,Linkovnik.com SEO katalog OnlineShopy.cz,   Inzerce zdarmakatalog stránek Začátek.czPartner český katalog stránek Kalkulačka plodné dny Zjistěte snadno a jednoduše vaše plodné dny, Zdravie - cvičenie a zdravie na cvičte.sk, Sponzoruje Toplist Inzerce zdarma,Lepsi-pojisteni.cz,SuperLink.czKatalog e-shopu SeoLink.cz Blog Dominik Fajner FitnessPlus.cz na Zdekoupim.cz,Kupi.cz
vyhledávač STROKE.cz Portál, katalog a vyhledávač internetových stránek..optimalizace PageRank.czNAVRCHOLU.czCZIN.euKatalog eShopuKatalog www stránek portálu Kompletně.cz  Seo servis SEO TEST TOPlist

 


Google+